miercuri, 8 iulie 2015

Doneaza "om la om".

Am aflat ca sunt unii care vor sa adune bani sa construiasca un spital de copii. Ei cer un leu, si se asteapta ca hipsterii sa doneze.
Despre sistemul medical corupt pana in maduva oaselor nu prea se spune. Despre incompotenta unor jeguri de medici cu aere de manageri, nimic, nu am citit prea multe. Despre banii care se platesc pentru sanatate, luna de luna, impozite, bani care se fura, de au ajuns spitalele sa nu aiba un spirt, despe asta nu prea am vazut vreo luare de pozitie.
Dar hai sa strangem cacat, trei lei, ca peste 100 de ani sa facem noi un spital. Si care "noi"? Pe ce nume va fi spitalul, al cui?

As paria 5 ani din viata ca in urmatorii 10-15 ani NU SE VA FACE NIMIC CU SPITALUL ALA, o injectie nu se va face intr-un spital construit de hipsteri.


DAR: In loc sa donezi 1 leu PENTRU NIMIC, pentru absolut nimic, fii atent la faza asta:
-------------------------------
Pro TV s-a apucat sa mearga prin scoli sa faca reportaje despre analfabetii Romaniei.
Copilul din imagini nu scria pentru ca nu avea pix.
Lasand la o parte faptul ca asta e o scuza pe care o folosim si am folosit-o absolut toti in scoala generala, am o intrebare sincera: e chiar atat de grava problema?

Chiar azi am cumparat 10 pixuri cu 4 lei, si o cutie de creioane colorate cu 3 lei. Cu banii de o bere buna (sau doua beri proaste) am cumparat zece pixuri. "Brand", pixuri Pelikan.
Un top de foi costa 12 lei, si sunt 500 de coli A4. Din 500 de coli A4 poti face 20 de caiete de 48 de file, iese 60 de bani un caiet (asta daca nu vrei sa faci o comanda de 1000-2000-3000 de caiete, ca ti le dau producatorii si mai ieftin)
So, cu 1 leu, un singur leu, poti ajuta un copil cu un pix si un caiet.

In loc sa te faci ca ajuti un proiect utopic, de hipsteri, baga in portbagaj niste pixuri si niste caiete, si ajuta OM LA OM, cand mai mergi prin tara cu masina ta care valoreaza cat donatiile hipsterilor pe sase luni.
Opreste-te in sate si intreaba lumea unde sunt copii. Opreste si da-le un caiet si un pix. Zambeste pustiului si trimite-l la scoala.

Pentru educatie parca nu exista impozite pe fluturasul tau de salariu...

Tu cate pixuri ai acasa?



In loc sa astepti sa auzi ca s-a facut o injectie intr-un spital construit si de tine, eu zic sa ajuti ACUM un copil care nu are pix si caiet. ACUM e mai rapid decat "vedem noi, poate moare calul pana atunci, poate chiar uiti."



http://stirileprotv.ro/campanii/fara-carte-fara-viitor/povestea-lilianei-eleva-de-10-ani-pe-care-profesorul-refuza-sa-o-invete-sa-citeasca-si-sa-scrie-pentru-ca-nu-o-duce-capul.html

Niciun comentariu: