marți, 7 mai 2013

Reciclare. Reciclate. Reciclati!

De felul meu reciclez. Am o sacosa in care pun de toate - fier, sticla, metal - si cand se umple ma duc la ghenele de reciclare si fac separea acolo, in cateva minute.
Azi era un nene din acela care aduna deseuri si i-am dat cutiile de bere goale, plasticul ce mai era, si niste sarma. Mi-a multumit de parca-i dadusem aur.
Mi-am adus aminte ca am acasa un motor stricat - pastrat special sa-l dau unui om din asta si am urcat si i l-am adus. Nu voiam sa-l arunc in ghena ca nu stiu daca ajunge sigur la reciclari.
- Multumesc! Saru-mana!
- Vezi ca are si cupru acolo, daca-i desfaci 10-15 spire iese usor apoi, si le vinzi separat
- Lasa, ca stiu! pacat ca nu prea am scule. Mi-ai dat 4 lei aici, cat iau pe jumate din sacul de plastice! Multumesc, saru-mana!

-------> Acum vreo doua saptamani am citit un articol cu unii din Primarie care voiau sa-i interzica pe acesti oameni, ca submineaza afacerile cu reciclate...

Niciun comentariu: