duminică, 23 decembrie 2012

Vin de la unchiul Alinei



Nu sunt un mare bautor de vin, nu sunt un "cunoscator" in ale oeonologiei, pot doar sa spun daca un vin imi place sau nu - si asta e SINGURUL meu argument in a cataloga un vin. :-)
Mai jos sunt 3 sticle de vin. Prima e un Tokaji, a doua (si cea mai scumpa) e un vin frantuzesc (sticla are si monograma), a treia "sticla" e un pet de 2 litri primit chiar acum de la unchiul Alinei (astea-s sticlele pe care le am acum in casa, dar am mai incercat destule vinuri in ultimul timp. :) ).

Cred ca toata lumea care ma cunoaste stie ca nu sunt nationalist, nu sustin "frumusetile patriei" m-am convins de zeci de ori ca exista locuri mai frumoase decat Romania... totusi acest vin, primit de la Moinesti, as putea spune ca e cel mai bun vin EVER pe care l-am baut. Si pe locul doi e tot un vin de casa, facut de bunicu' intr-un an cand a cules via tarziu, tarziu.

Trebuie neaparat sa petrec o toamna in Moinesti, sa aflu secretele acestui vin (unchiul Alinei are o tehnica speciala, implica si niste batoane de vanilie, etc.).

------------------------
P.S.: vinul din mijloc nu e un vin foarte ieftin, a costat mai mult decat o sampanie Cinzano!

P.S.2: Alina e "prietena mea", cu care sunt impreuna de 10 ani. ;-)

Niciun comentariu: