vineri, 3 februarie 2012

"Iarna 1954", 3.027 de unici!

Acesta este un blog personal.
De obicei scriu aici lucruri pe cre nu vreau sa le uit, lucruri de la job (vreo lectie de InDesign care mi-a placut, etc.), pun likuri si poze cartre lucruri interesante.

Mi-am pus si functie de "search" pentru a ajunge mai repede unde ma intereseaza.

Blogul l-am inceput ca "jurnal de Londra" pentru ca aveam chef de scris in perioada aia (si uneori imi place sa ma recitesc, sa imi verific punctul de vedere peste ani).

Nu am avut niciodata trafic mult, pentru ca scriu lucruri personale si mai putin cancan, in plus nici nu sunt persoana publica.

Dar ieri... ieri am avut DE ZECE ORI TRAFICUL ZILNIC! 3.027 de unici!
Trei mii de unici! Doamne, sunt de-odata un super popular?
Aiurea! 99% au venit aici pe blog cautand "Iarna 1954".
E o postare pe care am facut-o anul trecut, LUNI, 17 IANUARIE 2011 in care am pus, de-acum celebra poza cu tramvaiul, pe care o vedeti pe toate posturile de stiri.
Dati pe goagal "Iarna 1954" si prima poza e cea de pe blogul meu. Care poza am luat-o de pe tramclub.org
Nenii de-acolo au MII DE FOTOGRAFII MINUNATE, dar pentru a le vedea cineva trebuie sa vina un cur la TV sa spuna "va fi ca in iarna din 1954", si mii de useri (vreo 3000 numai la mine pe blog) vor cauta asa ceva.

Rog politicienii sa mai spuna si alte lucruri la TV: exemplu: "am gasit ceva interesant pe Biblioteca Digitala Nationala" sau
"l-am descoperit pe Iliescu pe fototeca online a comunismului romanesc" sau
"nivelul de curatenie in Bucuresti va fi ca in fotografiile de acum 40-50 de ani! Fix ca in fotografii va arata orasul, va promit!"

Ce fain va fi, nu?

Niciun comentariu: