marți, 24 ianuarie 2012

Cum testez vinul

Pentru a verifica daca un vin este vin sau nu, cand desfac sticla pun si o jumatate de pahar pe balcon. Daca se oteteste, e vin, daca nu...

Am avut surpriza sa uit de paharul respectiv, si dupa cateva zile sa ma intreb de ce PUTE a otet pe balcon, era cumva "esenta de picioare"? (asta e cu copyright dintr-un serial de desene animate) :))

Atunci mi-am dat seama ca vinul ala era bun.

Alta metoda de testare nu am.
--------

Am testat un vin prin aceeasi metoda, si am avut neplacuta supriza sa se transforme intr-o gelatina. Care gelatina, adaugandu-i apa, s-a facut din nou o bautura rosie ca vinul (ma rog, fara alcoolul respectiv).

De ce s-a facut vinul ala gelatina?
Era un vin de peste 9 lei litrul, cumparat de la o casa de vinuri a unui anumit "doctor de vinuri" (poate va prindeti despre cine vorbesc), o casa de vinuri ce-si tinea vinul din butoaie sub bariera de dioxid de carbon, etc.
Destul de prestigioasa firma si totusi...

Niciun comentariu: