vineri, 6 ianuarie 2012

Dorinte pentru 2012



Vad ca inca e moda sa-ti scrii planurile pentru urmatorul an, si la sfarsitul lui sa tragi linie sa vezi cat s-a implinit si cat nu.

Nu am chiar planuri pentru 2012, am doar DORINTE pentru 2012, dorinta fiind ceva mai putin important decat un plan.
Asta nu inseamna ca dorintele nu pot fi parte dintr-un plan sau ca dorintele vor tinde catre un plan...

Dorintele mele pentru 2012:

Cea mai importanta ar fi sa gasesc un sens care sa ma tina motivat pentru mai multi ani - acum nu consider ca am unul.

Cat priveste celalalte lucruri "clasice",

* in materie de bani - imi doresc ca veniturile mele sa creasca cu rata inflatiei SAU sa pot spune ca venitul/ora de munca a crescut (asta se traduce prin "mai multi bani sau mai mult timp liber")

* toata lumea ma intreaba cand ma insor - nu in 2012, asta e clar. Alina spune la fel, asa ca astept un nou tir de intrebari in 2013.

* familia ma tot intreaba cand vrem sa avem un copil - idem, nu in urmatorul an, inca nu e timpul. Nu ma vad (inca) in stare sa pot sa cresc un copil si sa mai am timp si de altceva. In acest moment "altceva" imi ocupa foarte mult timp. Poate mai tarziu, cand "altceva" nu va mai conta foarte mult.

* pe plan profesional - nu exista "superior" sau loc de avansare in meseria mea, practic sunt la apogeul meseriei mele. "Mai mult pe plan profesional" ar fi sa schimb de tot meseria si/sau sa fac o scoala. O schimbare majora de job inseamna schimbarea completa a domeniului - nu prea mai am ce invata in domeniul in care lucrez acum (si nu, nu ma laud, chiar ma cred bun).
Sa fie 2012 un an al schimbarilor MAJORE pe plan profesional? Nu stiu inca...

* activitate de voluntariat si nu numai: sper si imi doresc sa fac ceva mai mult decat ce fac acum - acum doar intretinand un blog despre lucruri vechi.
Imi doresc si sper sa gasesc starea mentala sa pot contribui la "Telefonul copilului". Un prim pas l-am facut anul trecut, in Decembrie, am primit si raspuns:

Buna ziua,
Va multumesc mult pentru mesaj, pentru disponibilitatea Dumneavoastra de a va alatura echipei noastre! Imi face placere sa aflu ca subiectul "telefonul copilului" a trezit interesul Dumneavoastra, cu atat mai mult cu cat nu lucrati in domeniu.
Va propun sa ne intalnim pentru a va prezenta mai multe despre activitatea organizatiei noastre, dar si pentru a identifica posibilitati de voluntariat in cadrul Asociatiei Telefonul Copilului.



* sanatate - daca totul va fi ca anul trecut sau ca acum 2 ani, sau ca acum 3 ani, sau ca acum 4 ani, etc., voi fi fericit.
Anul asta nu intentionez sa ma apuc de nici o cura de slabit, imi voi face doar analizele curente (prin mai). Dar... cine stie? :)

Cam asta ar fi. Se observa ca sunt un tip chiar banal, nu? :)




Altfel, anul 2011 a fost un an bun, relativ linistit, cu o exceptie spre sfasit (cam mare exceptia, ma rog)

Niciun comentariu: