joi, 27 octombrie 2011

Atentie la pretul produselor din Carrefour

Doua papiote de ata alba: 14 ron in Carrefour. 7 lei bucata.
Am facut poza doar pentru a ilustra ca magazinul Carrefour nu mai e ce a fost odata - un magazin cu produse ieftine si bune.
Am cumparat ACELASI BRAND DE ATA de la Obor si am dat 2 lei papiota, nu 7 lei. De la 2 lei la 7 lei eu zic ca diferenta e nesimtita (in procente).
Curios, am cautat pe net sa vad cat costa ata asta direct la furnizori... Am gasit un magazin in Ungaria, care vinde cu 1,5 lei papiota, indiferent de culoare.
7:1,5=4,67... firma curului din Carrefour are un profit 500% !???
WOW!






In UK pretul pe un site e de 0,8 lire = 4 lei papiota, dar sa nu uitam ca in UK salariile operatorilor de comenzi sunt in lire.
Si asa, e cam jumatate de pret fata de Carrefour Romania!


Ati auzit de expresia "n-am cerut un capat de ata de la el", nu? Expresia e pentru a ilustra ca nu ai cerut nimic, "nimic" asta fiind capatul de ata. ATA AR TREBUI SA FIE IEFTINA.
La 7 lei papiota, mai bine reformulam si spunem "n-am cerut doua kile de mere de la el" sau "nu-am cerut o sticla de vin ieftin de la el".

Niciun comentariu: