luni, 10 octombrie 2011

Calculatoare versus agricultura

Discutie pe messenger intre personajul "1" si personajul "2"

1. pentru ca intri intr-o rutina si te plictisesti. acum sincer iti zic ca si eu am ajuns asa... dar abia astept sa ma bage in echipa noua si sa incep sa fac lucruri noi
2. eu ma gandesc sa-mi schimb jobul complet sa fac altceva, daca nu mai am chef...
1. stii ca ..... pleaca din Bucuresti?
2. iar? unde?
1. la munci agricole in jud. Galati. Cumnatul lui are afaceri cu masini agricole, a primit ceva finantare de la UE si i-a propus si lui sa se duca. Si ..... a zis ca e satul de calculatoare si vrea sa schimbe radical totul.
2. si ce va face acolo? sofer de combina? ca am vazut acum ca au GPS, merg fara sofer :-)
1. nu, ma, el o sa fie administratorul "CAP-ului"


Domnul "puncte puncte" tocmai se intorsese din China, unde fusese sef de echipa peste o firma de facut jocuri.

Niciun comentariu: