joi, 18 august 2011

Cum se trece cu bicicleta pe trecerea de pietoni...

Sunt biciclist si am fost lovit de o masina pe trecerea de pietoni.

Din fericire nu a fost nimic grav, nici o zgarietura, nimic, doar mi-a cazut lantul, atat.
La cateva ore dupa incident, discutand cu prietenii mei – si ei biciclisti – mi-am dat seama ca vina era in totalitate a mea.

IMI CER SCUZE in fata soferului si promit ca:
1. nu mai trec trecerea de pietoni calare pe bicla (e ilegal). Trebuie trecuta fiind dat jos de pe ea.
2. nu mai fortez culoarea verde a semaforului de pietoni.
3. nu mai incerc sa fac aceste doua lucruri in timp ce un autobuz ma “mascheaza” de ceilalti soferi – si asa am reusit sa “apar de nicaieri” in fata masinii.

Daca soferul care m-a lovit pe trecere la Casa Presei citeste aceste lucruri, vreau sa stie ca sunt bine si imi cer scuze. (incidentul a fost acum o luna-doua).

Niciun comentariu: