joi, 23 iunie 2011

Cine traieste prost?

Cel putin o data pe zi aud oameni care se plang ca traiesc prost, ca totul e naspa, ca e vai de capul lor.
Ieri citeam un articol despre conditiile de trai din lume (ce rau imi pare ca nu mai am linkul! :( )
Oamenii au fotografiat 10-15 dormitoare de fete, din intreaga lume. Japonia, Spania, Norvegia, USA, Afghanistan, 15 dormitoare din cele mai departate colturi ale lumii noastre sferice. :) (Apropos, unde e "un colt de lume", cand Pamantul e sferic?).

Mi-a atras atentia poza dintr-o tara din asta prea religioasa (pe perete e o poza cu un nene catalogat terorist).
Daca dormitoarele fetelor din Japonia, USA aratau cum aratau, poza de mai jos cred ca a fost aleasa pentru sensibilizare.

Sincer, pe mine nu ma sensibilizeaza prea mult mizeria, pentru ca mizeria este exclusiv produsa de oameni. Spuneti-mi un loc din nattura asta catalogat mizerabil, un loc unde omul nu a avut nici un amestec. Locuri "mizerabile" sunt numai locurile unde locuiesc sau au trecut oameni pe-acolo.

Sarac NU ESTE EGAL cu murdar. Deloc.
Sarac si curat accept, sarac si JEGOS nu.

Mai jos am incercat "sa dau cu var" in camera.
Aveti poza originala, apoi stratul 1 de var, apoi stratul 2, care e si final.


Ofertele de var sunt luate de la Bricostore, Obi si Praktiker...




Firele au disparut pentru ca ele sunt pe sub pat, asa cum e normal sa fie.



Repet, "mizerie si saracie" e un cacat.
Un sapun costa 1 leu si o galeata ieftina de var costa 30 de lei. Am dat eu in sufragerie acum un an si arata perfect si acum - nu se ia.

2 comentarii:

Anonim spunea...

genial varuitul in photoshop :))

Anonim spunea...

Si la varuitul normal iese la fel. :-)
E o diferenta de timp (4-5 ore) si una de bani (maximum 50 de lei, daca nu ai nici de unele - trafalete, etc)