sâmbătă, 9 aprilie 2011

Marius Urzica si Nadia Comaneci versus... gimnastica 2011

M-am uitat (am incercat sa ma uit) azi pe TVR HD la... ce campionat de gimnastica e acum?
Am spus "am incercat sa ma uit" pentru ca de multe ori am schimbat postul, apoi am revenit.
De ce? Calitatea a scazut foarte mult.
Eu nu ma pricep la gimnastica. Habar nu am. Dar cand imi place, ma uit. Daca rezist sa ma uit mai mult timp, inseamna ca e ceva de calitate.
Azi a fost ceva la baieti. Din 12 competitori la calul cu manere, am vazut 7 executii, din care 3-4 competitori AU CAZUT DE PE CAL!!!!
Campionat international, filmat HD, super show, SI CAD 4 OAMENI DE PE CAL? Adica, cel mai bun francez la gimnastica, cel mai bun performer din X tara, cel mai bun gimnast din Y tara, au cazut de pe calul cu manere.

Pentru ca nu am inteles care e duda, am cautat pe net "Marius Urzica".
Pai Marius Urzica, CU ACELASI EXERCITIU de acum 6 ani, lua aurul anul asta!





La video-ul de mai jos, ascultati si inflexiunile vocii comentatorului:



In video-ul de mai jos fiti atenti si la reactia salii:


Inchei cu un mic omagiu adus Nadiei Comaneci.
Ca sa va dati seama cat de buna era Nadia, cautati pe youtube performantele de dupa ea...


Repet: nu ma pricep la gimnastica. Ma uit si daca imi place inseamna ca e bine.
Dar cand unii cad de pe calul cu manere, cand altii dau cu genunchii in manere, sau cand la femei vezi concurente grase (citez comentatorii: "are mici probleme cu greutatea"), gimnastica nu mai este nici pe de parte un sport (macar) placut.

De pe calul cu manere cad si eu, nu trebuie sa urmaresc campionate internatonale ca sa vad asta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

A fost campionatul european de la Berlin.
De cand cu noul regulament, nu prea se mai incurajeaza creativitatea, antrenorii in special se concentreaza pe elementele obligatorii si/sau care pot sa aduca punctaj mare cu efort minim.
Plus ca intervine si demotivarea, aici s-au facut manarii la greu, sa fie si nemtii (gazdele) pe podium. Gimnastul nostru a pierdut o medalie de aur la mustata din cauza asta...