sâmbătă, 23 aprilie 2011

Iar cacaturi la TV

Azi cica e Pastele, si ce vedem la TV?

Pe ProTV e filmul "The Day After Tomorrow", un film idiot des[re ceva imposibil (fizic)... Oricum, e cu gheata si furtuni de zapada, acum pe 23 aprilie...

Pe Realitatea TV sunt 6 cacati in jurul unei mese, moderati de Catalin Striblea (il cunosc numai pentru ca am facut amandoi scoala la Scoala nr. 4 Vaslui, el era la B eu la D, aceeasi promotie). In aceasta emisiune, acum de Paste, ei insista cat de naspa e Geoana si ce tare e "domnul presedinte Basescu". Deja nu mai e pupincurism, e aproape sugere de ... !

Pe Antena 3 e un "Paste cu familia Diaconu"... am senzatia ca Mircea Diaconu e angajat la A3, pe bune.

Trist. Ca de obicei de sarbatori, am sa dau pe Discovery, Minimax, History sau Jetix. Eventual pun un film de pe hdd-ul meu.

Urasc sarbatorile.



P.S.: Pe TVR HD se transmite in direct de la Roma slujba de Paste.
E filmat papa Ratzinger. Daca mai aveam o bruma de atentie la catolicism si la papa, ea s-a dus odata cu moartea celui mai bun papa pe care l-am vazut vreodata, Papa Ioan Paul al II-lea.
Vorbeam cu Alina si spuneam ca nu credem ca in viata noastra sa mai avem sansa sa vedem un alt papa care macar sa se apropie de credinta si bunatatea (care transpare prin chip) lui Ioan Paul al II-lea.
Papa Ratzinger, pe langa faptul ca fost nazist, are si o fatza care imi "inspira" sa-l calc pe cap cu bocancii mei galbeni.
Cautati pe Google images "Ratzinger" si vedeti ce poze apar, cautati apoi "Wojtyla" si faceti comparatie...
Si, ironic sau nu, daca Papa Ioan Paul al II-lea a luptat in Rezistenta poloneza, Ratzinger era in tabara adversa, armata in care lupta el a ras de pe fata pamantului Varsovia si o mare parte din Polonia.

Niciun comentariu: