duminică, 20 martie 2011

Detartrant de la Farmec acum in nou ambalaj... mai mic?

Pentru cam am o nedumerire, am scris o scrisoare la Farmec Cluj-Napoca:

Buna ziua,
Am fost ieri intr-un magazin Carrefour sa cumpar "lucruri" - pe lista fiind si Detartrant.
Am observat ca nu mai exista pe rafturile lor Detartrant la 1l ci la 0,75l, cu un ambalaj nou, pretul fiind acelasi cu vechea varianta de 1l.
Pentru ca nu tin neaparat la noul ambalaj ci mai mult la cantitatea pe care o contine, intrebarea mea pentru dvs. este: mai ambalati Detartrant in recipiente de 1litru?
Si daca da, in ultimele 6 luni a fost cumva o crestere a pretului la poarta fabricii?
(nu de alta, dar de la 1 litru la 0,75l, la acelasi pret, inseamna de fapt o crestre a pretului cu 33%!).
Va multumesc.



Daca ma intebati pe mine, am senzatia ca Farmec a vrut sa "alinieze" preturile cu produsele echivalente, gen Domestos.
Cred ca departamentul lor de marketing a gandit: frate, Domestos are diferit doar un cacat de ambalaj cu gatul intors, si isi permite sa vanda mai scump. Hai sa-i copiem!
Au copiat ambalajul, au pus mai putin (cu 25% mai putin) si au lasat acelasi pret.
Naspa.
Sunt curios cu cat au crescut in ultimul an salariile si pretul materiilor prime la Farmec...




UPDATE: am primit raspuns de la Farmec, se pare ca m-am inselat, mea culpa!

Buna ziua,

Incep prin a va multumi pentru faptul ca sunteti un consumator fidel al produselor companiei noastre. Doresc sa va asigur ca nu am renuntat la vechea varianta de Detartrant, cu siguranta va referiti la Nufar Detartrant Clasic care se ambaleaza in continuare in flaconul de 1l si care teoretic trebuie sa se regaseasca pe rafturile din Carrefour. Spun "teoretic" pentru ca e posibil sa fi existat o ruptura temporara de stoc in acel Carrefour sau pur si simplu sa nu-l fi sesizat Dvs pe raft. Detartrantul de care spuneati ca e la 0,75 l are o formula usor modificata fata de Detartrant Clasic. Profit de ocazie sa mentionez ca gama Nufar Detartrant cuprinde 4 produse: Detartrant Clasic (1l), Detartrant Odorizant (1l), Detartrant Ultra-activ (0,75l) si Detartrant Dezinfectant (0,75l).

In speranta ca am reusit sa raspund nelamuririlor Dvs,
Cu stima,

Niciun comentariu: