vineri, 25 februarie 2011

Mircea Badea se muta in Baneasa?

Ma uit la emisiunea lui Mircea Badea si am observat ca in ultimele editii (adica, mai des in ultimul timp) a abordat (din nou) problema imobiliara.
Nimic nou, nu? Toata lumea injura speculantii imobiliari sau doreste "moartea" "investitorilor" de rahat. OK.

Cateva lucruri care m-au facut sa gandesc ca Badea isi cauta "hogeac" (de 3-4 camere) in Baneasa:
* da exemple de preturi nesimtite, dar alege numai zone gen Herastrau, Aviatiei, Baneasa, Arcul de Triumf;
* vorbeste numai de suprafete ce se invart pe la 100mp;
* vorbeste exclusiv de blocuri noi;

Eu nu sunt vreo mare opinie pe net, am blog facut mai mult pentru mine, sa-mi amintesc de lucruri pe care le voi fi uitat candva. Acum e doar o presupunere, si cu asta verific daca rationamentul meu a fost corect:
cel tarziu in vara anului viitor, Mircea Badea va fi in casa noua, casa cu o suprafata de aproximatibv 100mp, intr-un bloc nou, pozitionat undeva in apropiere de Herastrau.
Daca va fi asa, e posibil sa fi gandit ca mine, cand am decis sa ma mut (eu cu chirie) in zona asta, sa fiu mai aproape de serviciu: LINK1 LINK2


Daca am dreptate, ma las de meseria mea si ma apuc de psihologie. :))

Niciun comentariu: