luni, 24 ianuarie 2011

Rucsaci care distrug hainele


Salut,
Nu stiam de ce tricourile mele se uzau la spate. Foarte multe din ele faceau totoloatze la sale si la omoplati... am crezut ca sunt vechi si ca s-au uzat.
Dar in vara mi-am luat 13 tricouri noi, si acum jumatate din ele au problema asta. Am zis ca au fost prea ieftine, de asta.
Acum o luna (de ziua mea) am primit un pulover de lana cadou. La fix o saptamana prietena mea ma intreaba de ce am totoloatze pe el...
Azi dimineata am observat fix acelasi lucru pe o geaca de iarna. O geaca groasa, facuta dintr-un material foarte dur, gen foaie de cort.
Asa mi-am dat seama ca problema nu sunt hainele, ci un rucsac anume (am doua la fel, de fapt) pe care le-am cumparat cam in aceeasi perioada.
Pentru ca merg mult pe bicicleta vara, mi-am luat un rucsac pe care sa-l port.
De fapt, in afara de rucsaci, pentru carat/transportat lucruri mai am doar 3 genti.
Merg la supermarket cu rucsacul, am un alt rucsac foto, ma duc in excursii nu cu geamantan sau geanta ci cu rucsac, la naiba, 70% din transportul bagajelor cand m-am mutat a fost cu rucsacul.
So, sunt oarecum "calificat" sa-mi dau cu parerea despre ele...

Am atasat o poza, si vreau sa va dau un sfat: NU CUMPARATI RUCSACI CU MATERIAL DIN ALA!!!
Materialul este EXTREM DE ABRAZIV, mi-a stricat muuulte haine dupa care imi pare rau acum.
Am facut si fotografie la geaca, daca insistati, fac fotografii si la tricouri, plovere, etc.

BEWARE!

Niciun comentariu: