vineri, 28 ianuarie 2011

Atentie la ofertele Carrefour!

Cred ca lumea a aflat deja de reducerile promotionale de la Carrefour. Au oferte odata pe saptamana, unele sunt mai ok, altele nu, unele merita bagate in seama, altele nu.
Cand e vorba de reduceir la produse alimentare m-am lamurit cum face Carrefour, si de accea ma uit atent la data de expirare sau la compozitia produselor.
De obicei baga la reduceri doar produse care expira repede (in una-doua luni), sau produse de o calitate indoielnica. Asta pe langa promotii de tipul: "detergent de la 9 lei/kg, acum 7 lei!" El fiind oricum 8 lei in zilele cand nu e promotie. OK, le-am invatat mecanismul, sunt mai atent si reusesc sa ma descurc prin muntele de oferte false si oferte bune...
Ce sa fac, am si eu un hobby: reducerile!

So, am fost ieri in Carrefour si am facut piata. Produse ok, preturi decente, chiar bune la unele produse!
Mazarea expira in 2012, orezul era ambalat acum doua luni, pestele expira la anul. Pana aici e bine.
Nu mi-a placut berea - care expira in septembrie anul asta -> si asta inseamna ca e din vara trecuta... si daca nu prea bei bere iarna, nu prea are sens sa cumperi si nu mi-a placut, am scris mai sus, faza cu detergentul.

Dar ce m-a facut sa scot camera si sa fac o poza a fost oferta de mai jos:


E faina, va place oferta?
Hai sa vedem compozitia:


Am citit de 2-3 ori pana sa scot camera. Si trebuie sa repet ce, sigura ati citit deja:
Ca prim ingredient este... APA!?? 30,8% APA???
Cat de nesimtit sa fii sa pui CA PRIM INGREDIENT apa?

Asa ca, atentie la ofertele Carrefour!
De obicei sunt ok, dar cititi si etichetele inainte. Etichetele si termenul de expirare.

Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu: