vineri, 5 noiembrie 2010

About fat pigs - today "Drop Dead Diva"

Intamplator am ajuns ieri a vad un episod dintr-un serial, poate de succes: Drop Dead Diva. Suna cam ca DDD - Dan Diaconescu Direct dar nu, e DDD - Drop Dead Diva.
Prima data am crezut ca e o comedie. Dupa 10 minute mi-am dat seama ca nu rad asa ca e posibil sa fi fost pe bune.
Scriu acest post pentru ca am remarcat unul din personajele principale. Si una din prietenele personajului principal arata cam la fel cu el (personajul prioncipal).

Primul meu gand a fost: astia din State fac filme cu balene pentru ca si balenele sa se simta reprezentate?
Eu am 110kb, STIU CA SUNT BALENA asa ca, daca cineva mi-ar oferi un rol de don-juan as rade si as crede ca e o gluma.
Ei, GRASA, PURCICA, BALENA care apare in film pe post de rol principal, am senzatia ca nu si-a dat seama ca aia au angajat-o ca sa rada lumea de ea.
Sau, si asta ar fi grav, cum naiba de se fac filme cu grase in rol principal?
Este "riscul de atac cardiac" un motiv sa faci un rol principal?

BAAAAAAA!!!!! Mesajul subliminat si de cacat al serialului este: "si balenele sunt oameni". PROSTILOR, apoi va intrebati de ce unul din patru americani au diabet. PAi cum sa nu aiba daa voi le spuneti ca a fi gras e ok????

Eu am 110kg, merg zilnic 40 de minute pe bicicleta, analizele de colesterol, glicemie au iesit ok (glicemia mi-am luat-o regulat - am aparat acasa), imi iau tensiunea odata pe luna si e ok, SI TOT SUNT BOMBARDAT CU MESAJE DE TIPUL "ESTI GRAS, NU E BINE". Ma streseaza cand aud din astea, ma enerveaza, DAR ASTA E CURSUL NORMAL AL EVENIMENTELOR, nu "sunt o balena dar e ok, uite, grasa aia de la TV e celebra."

Fat pigs should not be on TV as main characters in movies like Drop Dead Diva.

Mesajul meu pe un forum unde intra oameni din toata lumea:
I write on this forum now because I see many people from all over the Globe.
My quick question is: Why "Drop Dead Diva" have, as a main character, a fat pig?
I have 220 pounds (110kg) but still I don't get it why they put fat whales in a movie with a name like this?
If you are from USA: Do you now understand why one out of four people from USA have diabetes? Because you promote FAT as -> it's fine, look, there is a main character in a movie called "Drop Dead Diva".





Niciun comentariu: