joi, 9 septembrie 2010

Flickr


Am redescoperit contul meu de Flickr... aproape ca uitasem de el, nu e atasat la adresa mea curenta de e-mail, nu mi-am amintit cum sa ma mai conectez la el, dar totusi ma bucur ca am revazut anumite poze.
Am muuulte poze, cred ca fiecare are multe poze.
Multe uitate, multe pe DVD-uri, Cd-uri, eventual diskete (sunt convins ca in Vaslui am cel putin doua diskete cu poze)... posibilitatea de a pastra "forever" si online fotografii este mult mai buna decat varianta clasica, folosirea altor suporturi de/pe care am putea sa le uitam aruncate (sau puse frumos) intr-un raft.
Puterea on-line-ului mi se pare atat de mare, incat actele mai importante le scanez si le tin intr-un loc pe www.
Sutele de foi se pot pierde, deteriora, uita de ele... un user si o parola e mult mai accesibil de memorat. Apoi intervine functia "search".

So, pentru cine ar vrea sa vada 200 de poze mai vechi de 4 ani, un simplu click pe contul meu de Flickr e suficient.
Majoritarea sunt facute cu un Canon A510, 3,1 megapixeli. A fost o scula la care am tinut enorn, as fi avut-o si acum daca nu o pierdea Alina.
Atunci a costat ceva mai mult de un salariu si o pretuiam in consecinta.... Acum, cand cu 100 de dolari iti iei un Fuji care filmeaza HD, cred ca lumea nu mai apreciaza atat de mult tehnica, munca, creierul oamenilor care au gandit aceste aparate. Pacat.


P.S.: candva am sa scriu si povestea frunzei de brusture de pe capul meu. Nu e o fotografie care sa-mi aduca amintiri frumoase, dimpotriva.
Uneori fotografiile sunt cam false, cea de sus e corecta pana la un punct.

Niciun comentariu: