joi, 12 august 2010

Viet Cong

Ma uit pe History la un documentar despre razboiul din Vietnam.
Nu pot decat sa am un respect profund pentru trupele Viet Cong...
Stiu ca erau comunisti, ca asta e naspa (la naiba, si noi am avut comunism!) dar faptul ca ii casapeau pe soldatii invadatori nu poate decat sa ma bucure.
Ma uit la documentar si mi-aduc aminte de moldovenii lui Stefan cel Mare.
Dusmanul trebuia infrant prin orice mijloace... si asta au facut.

Pana una-alta, am gasit ceva despre "agent orange".

Fuck you America!
Daca maine ar incepe un razboi impotriva Americii, m-as gandesc sa ma inrolez.

---------------------
L.E.: Cu cine se lupta americanii, din anii '50 si pana astazi:

Primul Razboi din Afghanistan - Americanii au facut RAMBO 3, remember?
Date November 1, 1955 – April 30, 1975

Razboiul din Vietnam
Date 27 December 1979 – 15 February 1989

Operatiunea "Desert Storm"
Date August 2, 1990 – February 28, 1991 (Operation Desert Storm officially ended 30 November 1995)

“The No-Fly Zone War” (U.S./U.K.-Iraq Conflict) 1991-2003

War in Afghanistan (2001–present)

Iraq War (2003–present)

Nu vad nici un razboi cu o armata serioasa... mi se par niste lasi.
Daca Germanii s-ar fi gandit sa invadeze direct America, in "al Doilea", in NY se vorbea azi germana.
Si asa...

Niciun comentariu: