joi, 12 august 2010

Care e duda cu tenisul de camp?

E ora 3:20 si astept sa-mi vina somnul. Zapand prin canale am ajuns la Sport.ro HD (sunt "pa trend", am canale HD).
La TV meci de tenis: Nadal versus Wawrinka (m-am uitat de 3 ori pe ecran ca sa pot scrie corect numele). Am auzit de Nadal, de Wawa asta nu, desi conduce pana acum.
Ma uit de vreo 5 minute si deja incep sa-mi bag picioarele.
Care e duda cu tenisul de camp?

Ce vad eu, unul care nu se uita la asa ceva: vad muuuulta pauza, schimbul efectiv de mingi e 25% din timp, restul e CACAT: Nadal asta e... de 3 ori am crezut ca e reluare, atat de "identic" joaca. Rutina lui: ia 3 mingi, se uita la ele, una o da inapoi (de ce oare o da inapoi? aia o arunca la cos sau il prostesc data urmatoare cu ea?). Ia una din mingile ramase si o baga in buzunar. Mingea ramasa in mana o da de pamant de vreo 34 de ori cu paleta si de 21 de ori direct cu mana.
Apoi se incordeaza teribil si o da in fileu. Scoate mingea cealalta din buzunar si da bine = mingea ajunge la Wawa asta. Oamenii schimba pase de vreo 5 ori maximum si apoi rutina se repeta.
Cred ca as putea face un algoritm foarte bun al jocului... un ciclu informatic "if-then-else" cu un "return" foarte rapid. :)

So, asta e tenisul? 25% joc restul pauza si "teatru" din asta cu 3 mingi, una o dau inapoi, etc?

Si de ce TOTI I-O SUG LUI NADAL!? Cum da asta ceva bine toti aplauda si chiuie, cand da ala bine e un mic murmur in sala...
E Nadal atat de smecher incat trebuie sa i-o suga toti? Care e duda!? Ca vad ca scorul e egal!

Ma pregateam sa dau "Publish Post" dar am omis sa scriu scorul din acest moment: 5-4 pentru Wawa... si bineinteles ca iar Nadal asta da cu mingea de pamant in mai multe feluri.
Am pierdut oare ceva din meci, cat am scris aici? Nu cred... oricum ma duceam sa dorm.

Niciun comentariu: