luni, 19 iulie 2010

Serviciile UPC, in continuare de cacat

Oare de ce, intre ora 20 si 1 noaptea nu-mi merge netul?
Intrebarea e retorica, stiu de ce: CA-S HAPSANI, CA VAND CE NU POT OFERI, CA AU INFRASTRUCTURA DE RAHAT.





Primul print-screen e facut pe 16 iulie, al doilea e pe 12 iulie, mai am unul pe 14 iulie...
Ultimul print screen e ce a vazut tehnicianul si m-a "convins" azi, 19 iulie, ca netul merge de rupe, ca totul e ok... Frumos, nu?
Ma rog, azi cica merge, nu mi-a cazut, inca. E abia 20:37, mai e timp...
A, si omul incerca sa ma convinga sa pun laptopul pe cablu. Ca pe wireless pierde pachete. Un router pe care scrie CISCO, care transmite semnal la 2 metri (atat e distanta intre router si laptop), nu exista pereti pe traseu. Routerul e cumparat de mai putin de un an si a functionat perfect pe RDS, la vechea mea adresa. Ciudat ca incepe sa dea rateuri numai seara, pana se culca lumea...
Abia astept sa pot rezilia cu jegosii astia... si-mi va parea rau, ca la TV stau foarte bine. Chiar FOARTE BINE, cu majuscule.


P.S.: De oare, cand ajung tehnicienii netul merge, si la doua ore dupa ce pleaca, imi cade?

Niciun comentariu: