marți, 11 mai 2010

Dau un leu pentru spitalul meu

Pe forumul SoftPedia am comentat la articolul "Sunteti de acord cu inchiderea in Romania a cel putin 150 spitale?"

Nu dau copy/paste decat la o bucata, dati click sus si puteti citi tot threadul:

Bai, nu explica nimeni de ce ziua de spitalizare costa 'jde milioane!?? Ce operatii ciudate se intampla ZILNIC incat un om care sta in spital sa coste atat?
Ce se intampla mai mult decat acasa la el, ca noi nu dam 10-20 de milioane PE ZI sa traim?
Cat poa' sa coste 10 minute in timpul asistentei sa-i faca injectie, 10 minute de femeie de serviciu (impartim munca ei la cati bolnavi sunt in salon), cat costa oala de ciorba si ce medicamente faimoase se consuma?
Doctorii se plang ca au salarii mici... ATUNCI UNDE SE DUC ALEA 30 DE MILIOANE!!??

Eu m-as oferi sa renovez un salon.
EU, din economiile mele m-as baga sa renovez un salon.
Sa-i dau o mana/doua de var, sa dau 10 milioane pe saltele si inca 5 pe asternuturi, sa vorbesc cu 2 electricieni sa traga prize la fiecare pat (daca nu sunt deja); sa pun prize noi (o priza ieftina costa 4 ron, una scumpa e vreo 10 roni), sa cumpar veoize la fiecare pat (10 ron bucata, in magazinul suedez).
As vrea sa fac asta, sa chem televiziunile sa ma filmeze si apoi sa spun SE POATE!
Si apoi sa scriu pe usa: renovat de un singur om, in 2 saptamani.

Cum poti sa spui ca inchizi spitalul ca e "infect"? Cum naiba a ajuns asa, cand o galeata MARE de var e 50 de ron?
Imi creste tensiunea cand aud ca asta e motivul. Cat de IMPUTITI sa fie managerii de spital incat sa nu vada JEGUL SI MIZERIA, sa nu dea afara femeile de serviciu? Sa spuna ca trebuiesc inchise ca nu sunt doctori, ca nu ai asistente, ca nu ai seringi si bisturie.
Dar sa spui ca il inchizi ca nu (mai) ai paturi functionale?

Facem un program: "Dati un leu pentru spitalul meu" si ne apucam sa renovam un spital din banii userilor de pe SoftPedia.
Si apoi punem la intrare: Softpedia se pisa pe guvernanti.

P.S.: a renova nu insemana "a consolida". Dar sunt spitale care trebuiesc doar renovate, atat, nu consolidate.
-----------------

Un coleg de forum a facut mult mai corect sloganul "Dati un leu pentru spitalul meu": "Dau un leu pentru spitalul meu". :)

Niciun comentariu: