miercuri, 14 aprilie 2010

Alt moldovean, aceeasi Anglie

"Tot razand si band bere, ne-am gasit sa radem de un negru care mergea la baie, noaptea. Pe unul dintre noi l-a frapat faptul ca era un negru masiv, insa din panalonii scurti ii ieseau doua picioare ca doua betze si i-a trebuit sa ne spuna la toti: "Ia uite ce picioare are negrul ala" "Ha ha ha". Peste vreo saptamana, "negrul ala" vine la mine si imi spune: "Vezi ca zilele trecute vroiam sa te atac" "Ha...aaaa?!?!" - am facut eu cu o voce gatuita. "Am trecut pe langa voi pe banca si ati spus ceva de un n...." Necazul facuse ca "negru" in romana sa sune ca un cuvant extrem de similar insa jignitor pentru negri. I-am spus ca il intelegeam 100% daca "ma ataca", dar nu am spus nimic jignitor, ca "negru" nu e jignitor in romana, ci el inseamna "black", ca am prieteni negri (?), si ii explicam toate astea in timp ce ma uitam la figura lui (era ras in cap) si ii tineam mana pe brat. Bratul era de doua ori mai gros ca picioarele de care ne amuzasem cu cateva zile inainte. "

Cititi mai multe daca dati click pe linkurile de mai jos:

Roman in Anglia (I) - Church Farm Tunstead
Roman in Anglia (II) - Munca
Roman in Anglia (III) - Oamenii

Niciun comentariu: