sâmbătă, 20 martie 2010

Cristi Ciureanu va recomanda :)

Cand am plecat in UK, impresia mea despre Anglia era alta fata de ce am gasit acolo.
Puteti vedea oricand ce am gasit in Londra daca va duceti sa o vedeti, dar ce impresie aveam eu despre UK e destul de greu de exprimat... sau nu?

Va recomand "Toate vieţuitoarele mari şi mici" (All Creatures Great and Small)
Anglia, 1978, serial de comedie, color, 50 minute
Se difuzeaza pe TVR Cultural in fiecare sambata dimineata de la 8:30.

Daca UK era ca in acest film, nu as fi plecat niciodata...



James Herriot e un veterinar din Yorkshire, Anglia, în anii 40. El e angajat la cabinetul lui Siegfried Farnon, care, împreună cu fratele său Tristan, a dezvoltat o afacere de succes. Aici, James trece prin tot felul de aventuri, cauzate fie de către oamenii cu care intră în contact, fie de către pacienţii săi necuvântători.
2 nominalizări la Premiile BAFTA: 1979 (cel mai bun serial)
1980 (cel mai bun actor - Robert Hardy)
- Nominalizare la Premiile Emmy-1990, pentru cel mai bun program pentru copii
- Premiul Peabody-1981
PORT.RO
Sursa foto

Niciun comentariu: