vineri, 26 martie 2010

Ce-mi doresc de la viata....

Azi a fost "sezatoarea"... s-a votat si am luat locul 2, la un vot diferenta de locul 1. :)

Cum a sunat e-mail-ul:

Ieri am stat de vorba cu cativa dintre voi si am ajuns la urmatoarea concluzie: exista o stare de lancezeala printre noi...justificata sau nu, ea exista...si daca noi nu facem ceva, ea nu va disparea de la sine...mai mult, zicea cineva ca nu mai actionam ca o echipa, ca nu mai facem lucruri impreuna, ca nu mai povestim despre noi...
Dupa aceasta intalnire, am primit un mail de la Irina care propunea niste pasi si mentiona acolo "ca am vazut ieri un TED misto pe tema asta)."...banuiesc ca stiti toti despre conferintele TED...daca nu stiti, cautati...
Bun, plecand de la asta, mi-a venit o idee pe care vreau sa o si punem in practica...in fiecare ultima vineri din luna vom organiza o conferinta TED interna...ce inseamna asta: fiecare dintre noi (a se citi TOTI, nu se accepta refuzuri decat daca esti plecat din tara, bolnav sau alte forte majore) va trebui sa vorbeasca MAXIM 5 minute pe o tema data...suntem 20 (adica inclusiv Gabi Si Ionela vor vorbi), asta inseamna 100 minute...
Dupa ce terminam toti prezentarile, votam...votezi prezentarea care ti- placut cel mai mult, nu ai voie sa te votezi pe tine...daca sunt mai multi castigatori, se voteaza runda a doua si tot asa pana castiga unul singur...
De organizare se vor ocupa Ioana Limoncu si Laur..aveti buget de 1,000 ron in care trebuie sa intre toate chetuielile evenimentului, inclusiv premiul castigatorului...ma astept sa fie un premiu misto...
Tema primei conferinte: "Ce imi doresc eu de la viata". Data: 26 martie. Ora si locatia vor fi stabilite de Ioana si Laur.
Daca aveti intrebari, va astept la mine sau pe mail. Depinde de noi sa facem din asta un moment foarte fun.
Hai ca putem,
Alex Zamfir
----------------------------------

Ce am scris eu (si cu prezentare a 3 fotografii pe proiector):

Am citit e-mail-ul, si corelat cu perioada de criza, am crezut ca AdVenture vrea sa faca un mic update de personal. (daca intelegeti ce vreau sa zic).
Apoi m-am gandit ca intrebarea este pentru ca Alex isi doreste sa afle daca noi stim ce isi doreste el de la viata. "Ce imi doresc EU de la viata." 
ALEX, nu stiu. Nu stiu ce-ti doresti tu de la viata. :)
Lasand gluma la o parte, cred ca intrebarea ascunde o mica hiba... chestie pe care putem sa o trecem cu vederea sau nu.
Intrebarea este "Ce imi DORESC eu de la viata?".
Asta implica ca "viata", cu ghilimelele de rigoare sa ne aduca ceva. Extrapoland, am putea spune "Ce mi-ai adus, viata?" sau "ce mi-ai facut, viata?"
Din pacate viata nu poate sa-ti "aduca" nimic. Iti doresti degeaba daca nu faci ceva sa se intample ce-ti doresti.


Putem pune intrebarea "Ce imi DORESC eu de la viata?" in mai multe tonuri... cu un ton mai moale, mai filozofic sau cu un ton mai dur, mai hotarat.
So, la intrebarea: "Ce-mi doresc EU, Cristi Ciureanu, de la viata." raspunsul este "Nimic". Viata nu poate sa-mi aduca nimic, viata nu este Mos Craciun, imi doresc degeaba.
Dar o intrebarea buna este "Ce vreau SA FAC in viata?" Trebuie observata diferenta intre a-ti dori si a face. Poti sa-ti plangi de mila sau rugandu-te ca viata sa-ti ADUCA ceva (a-ti dori) sau poti FACE cu adevarat ceva.


Acum, ce as putea raspunde in cele 4 minute ramase la intrebarea "Ce vreau SA FAC in viata?"  
Raspunsul ar putea fi clasic pentru majoritatea AdVenture, pentru romani, si mult mai adanc decat ati putea crede: "Intereseaza pe cineva?"


------------------------------
Ce mi-am dorit/facut:
* o femeie frumoasa (checked) - nu am facut niciodata compromis aici
* mi-am dorit sa fiu "mare" (checked) - port tricouri XXXL... :)
* sa emigrez (macar am incercat)
* sa calatoresc mai mult (checked)

La ce lucrez acum:
* sa nu fac nici un fel de compromis
* sa-mi educ rabdarea
* sa pot sa ma intorc mental la zilele cand nu aveam job si nici nu ma interesa sa am... starea mentala de atunci e mult mai interesanta decat ce se intampla acum: puteam citi mai mult, GANDI mai mult.


Planuri de viitor:
* o casa a mea (oarecum se apropie ziua)
* sa pot dormi la pranz (cu un mic ajutor se poate)
* sa ma timp

Planuri oarecum utopice:
* daca as putea, as muta AdVenture in alta tara


Ultimul desen este o mostra a ceea ce desenez cand ma gandesc la lucruri, cand astept in telefon, cand astept sa transfer nu stiu ce mare fisier pe FTP. Pentru cei ce au notiuni de psihologie e simplu de inteles de ce desenez figuri de felul asta...

Niciun comentariu: