luni, 29 martie 2010

Aero Bed

Cum merg destul de mult cu cortul si izoprenele nu mi sunt atat de comode (ce vreti, nu mai am 22 de ani! :) ) m-am dus sa ma uit dupa niste saltele goflabile sau macar perne - ca asta chiar e o problema!
Cand mergi cu cortul, greutatea rucsacului e o mare problema. Daca ma gandesc ca Alina nu poate cara mai mult de 5kg, treaba devine groasa...

La raionul de "bonflabile"...


Carrefour 144RON, la TV shopping e "oferta": 345RON
Grea alegere... :)

Ma rog, eu mi-am luat doua pernute mici (4,2 ron bucata) si am deci sa iau si doua saltele de o persoana (27 de ron/buc.).
Cele 2,4kg/saltea inseamna un "extra" de 5kg pe rucsacul meu... Am sa le iau numai cand merg "la loc stabil": campinguri la mare sau in alte tari (am stat la camping in Barcelona si Praga - MINUNATE!).

Niciun comentariu: