luni, 1 februarie 2010

IBM P275

M-am mutat. Acum doua saptamani am semnat noul contract, a durat o saptamana (minus timpul petrecut la serviciu) sa ma mut.
Piesa de rezistenta (pe langa borcanele de varza murata) a fost monitorul de mai jos.
Desi am laptop, nu pot sa ma despart de computerul meu vechi. M-a ajutat mult, e ca o amintire: cum batranii pastreaza poze sau viniluri, eu as vrea sa-mi pastrez calculatorul vechi.
Monitorul e un IBM P275, are 21 de inch (cat un TV) si inca face fata cu succes meseriei mele. A fost si mai este un monitor excelent, cu un contrast si o luminozitate foarte faine. Alina spune ca se vde mai bine decat monitorul de laptop.
21 de inch, tub Trinitron, geometrie perfecta, are si intrare DVI (era rara pe CRT-uri), are posibilitate de a cupla doua calculatoare pe acelasi monitor (comutator 1->2)... Ce vremuri! :)

Product Description: IBM P 275 - display - CRT - 21"
Device Type: Display / CRT
Dimensions (WxDxH): 50.4 cm x 49.5 cm x 51.1 cm
Weight: 31 kg

Diagonal Size: 21"
Viewable Size: 19.8"
Dot Pitch / Pixel Pitch: 0.24 mm
Max Resolution: 2048 x 1536 / 75 Hz
Image Aspect Ratio: 4:3
Signal Input: DVI-A, VGA
Compliant Standards: Plug and Play, FCC Class B certified, CE, MPR II, CSA, UL, TUV, BSMI, VCCI Class B ITE, GOST, CCIB, cUL, DDC-1, DDC-2B, DEMKO, DHHS, DNHW, EPA Energy Star, EZU, GS, IEC950, ISO 9241, MEEI, NEMKO, NUTEK, PCBC, PTB, SASO, SEMKO, SIQ, SISIR, TCO '99
Power: AC 120/230 V ( 50/60 Hz )
Power Consumption Operational: 135 Watt
Manufacturer Warranty: 3 years warranty



Fotografiile sunt luate de aici, omul il vinde cu 100 de zloti... adica 100 de roni. Ieftin, nu? 3,3 lei kilu' de monitor. :)

Niciun comentariu: