miercuri, 10 februarie 2010

Hip Hop

Imi place hip-hop. Cand simt ca totul e prea bine, ascult hip-hop.
Cred ca am mai scris ce simt cand ascult hip-hop, de ce ascult muzica asta, de ce nu a incetat sa-mi placa...
Cunosc oameni pentru care stilul asta a fost doar o "moda", oameni care ascultau asa ceva pentru ca era "kul" si cam atat... nu e cazul meu.
Pentru mine, hip-hop inseamna "acasa". Face parte din memoria mea, din adolescenta mea, din zilele in care eram singur, cand mancam paine cu marmelada (de 15.000 kilu'), de zilele in care am dormit in frig in camin... Poate de asta, cand vad "rebeli" cu fes de 200 de roni, cand aud de oameni ca vorbesc despre probleme sociale dar au bascheti ultimul racnet (majoritatea celor care asculta azi hip-hop sunt de felul asta) imi vine sa le trag cateva palme (asta ca sa nu mai aduc aminte de bocancii mei galbeni :) )

Azi va ofer o mostra de hip-hop rusesc... Primele doua piese sunt mai "fine", pe ultima am ascultat-o deja de vreo 3 ori la rand...

Noize MC


Баста feat. Гуф - Моя игра (клип)



Смоки Мо feat Грязный - На пути у богов

Niciun comentariu: