vineri, 26 februarie 2010

Esti un om norocos?

Daca maine as fi oprit pe strada si mi s-ar adresa intrebarea asta, cu raspuns unic Da/Nu, raspunsul meu ar fi categoric "Da".
Sunt un om norocos, mult mai norocos decat alti oameni pe care-i cunosc.
Norocul meu nu se manifesta la loto, nu pot sa estimez cand "loveste", cand isi face simtita prezenta. Nici nu-l fortez, nu ma bazez pe el, nu ma astept ca lucrurile sa se intample fara sa fac nimic... nu. Totusi, cand imi pun in cap ceva, ajunge sa se intample asa cum trebuie, asa cum mi-am dorit.
Cum/cand/unde va fi, nu stiu. Totusi, ca in filmul "Shakespeare in Love", am aceeasi replica ca proprietarul teatrului/echipei: "I don't know. It's a miracle!"
-----------------
Cunosc cel putin doi oameni urmariti de ghinion.
Adevaratul ghinion este atunci cand tu nu-l provoci. Multi oameni cred ca au ghinion, dar de fapt sunt prosti, redusi mintal, au asteptari prea mari, nu sunt realisti.
Nu, eu cunosc cel putin doi oameni care chiar au ghinion. Uneori ma intreb ce se intampla, de ce "nu pune si Dumnezeu mila" unde pun ei mana...

Cand am sa am mai mult timp (si am sa gasesc si cartea) am sa scriu aici povestea cu ghinionul si norocul.
As putea sa o citez din memorie dar nu ar mai avea acelasi farmec - am uitat cuvintele populare din carte, am pastrat doar esenta ideii.

Niciun comentariu: