sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Bugetul meu


"Bugetul meu" este o "Emisiune pe teme economice care dezvăluie secretele unor afaceri de succes, difuzată în fiecare marţi de la ora 20.30."
Prezintă: Patric Petre Marin (foto)
Redactori: Ligia Baboş, Eugen Roibu
Producător tv. Liliana Covlea

Am dat intamplator pe TVR 2 si era aceasta emisiune.
Nu ma apuc acum sa fac recenzii de emisuni TV, vreau doar sa spun ca e o emisiune care imi place mult si pe care v-o recomand.
Si in editia de azi, nu am fost atent 100% si am pierdut informatia cu costul la producator al carnatilor de Plescoi... :)

Felicit pe toti cei care lucreaza la aceasta productie, modul de prezentare (putin inocent dar asta e placut).
Viata lunga in TVR si/sau pe alte posturi! :)


Later edit: am gasit si articolul ASTA pe un alt blog.

Niciun comentariu: