duminică, 22 noiembrie 2009

Nu pot ei fura, cat poti tu vota


Daca as fi votat, optiunea ar fi fost Crin.
Nu am ajuns la vot pentru ca... oricum, si daca ajungeam, nu aveam sansa sa votez. A fost Alina si a stat cateva ore la coada, fara sa poata intra. In Grozavesti, unde am fi putut vota, a fost aglomeratie infernala, toata ziua.

Totusi, am facut un mic calcul despre FURT - care este reclamat de cei care nu au intrat in turul 2: daca s-au prezentat la vot 50% dintre alegatori, si, dupa Institutul National de Statistica - care afirma ca sunt 17.396.749 de cetateni cu drept de vot, inseamna ca 1% din campania asta a insemnat 87.000 de voturi.
Pentru 5% trebuia sa plimbi cam juma' de milion de oameni... scuzati-mi inocenta, se poate fura la nivel de 4-500.000 de voturi?

Si intrebarea mea e: ce procent crede Crin ca are in realitate, "dar l-au matrasit aia"? Inmultiti diferenta de procente cu 87.000 si veti afla numarul de voturi reclamate ca furate... oare?
1% = 87.000 de oameni = 2200 de autocare...
100.000 de locuitori are un oras mic.

Crin nu a intrat in turul 2 pentru ca nu a avut galeti!!!!!!! :-(
(ca vad ca la sacose a stat bine...)



P.S.: poza de mai jos e facuta tot anul asta... ;-)

Niciun comentariu: