luni, 17 august 2009

Hamburg - Dusseldorf

Drumul inapoi de la Hamburg la Bucuresti a fost cu escala de o ora la Dusseldorf.
Nu stiu cum functioneaza Lufthansa (cred ca foarte eficient) dar de la Hamburg la Dusseldorf am zburat cu un avion mic. Zbor de 30-45 de minute.
Dupa cum se vede in poza, la imbarcare numai oameni de afaceri (cred). Intre cele 30+ de costume, mobile, laptop-uri, eu cu Alina si inca doi eram "outsideri". Ceilalti cred ca se cunosteau sau ceva, ca vorbeau, radeau... business men-ii astia cred ca se cunosc toti intre ei. :-)
O calatorie placuta, pe locuri separate - eu am stat langa un costum maro care a dormit tot drumul. Sau... cred ca l-a cam stresat putin rucsacul meu foto care se tot misca - si nu, nu am reusit sa-mi scot 400D-ul.
Fotografiile sunt cu aparatul meu de back-up: Canon A720IS






A, printre costume era o tanti care avea o geanta Louis Vuitton (asa se scrie?) Geanta si fusta leopard. LOL
Am vazut-o si i-am aratat-o Alinei. Am ras amandoi crezand ca geanta era vreun fake luat de pe malurile Transtevere, in Roma, de la negri.
Cand am vazut ca s-a asezat la Business Class, cred totusi ca geanta era originala.
Al dracu' Vuitton asta, imita perfect marfa chinezeasca!

Niciun comentariu: