luni, 24 august 2009

De pe blogul lui Bendeac

Citesc un comentariu la TOP 10 ROMANIAN MILF, de pe blogul lui Bendeac:
Comentariu: "@Raluca,in momentul in care Elena Udrea e considerata grasa,inseamna ca peste jumatate din femeile din Romania vor fi considerate obeze."
Raspunsul meu: peste jumtate din femeile din Romania sunt obeze! CLAR! Ce e atat de complicat si greu de acceptat?
Mananca ca vacile, arata ca vacile.
Eu am 100+ Kg si nu am nici o problema sa mi se spuna "grasul". Da, stiu ca sunt gras. Ce, vreti sa spun ca sunt "bine facut"? Nu, sunt gras.
Acum, provoc si acele 50% din femeile din Romania sa recunoasca: SUNTEM OBEZE! Dupa ce bagi in tine cotlet la cuptor, prajituri, 3 paini la masa si un munte de cartofi prajiti, dupa ce stai toata ziua cu curul pe un scaun de birou si cauti pe cineva sa te ia cu masina "pana la metrou macar"... in puii mei, cum vrei sa fii? Sexy? LOL
Graselor!
Si Udrea are cap de cal.

Niciun comentariu: