luni, 10 august 2009

Amintirile ma chinuiesc.... lol

Iar am avut un vis ciudat legat de liceu... sau de job?
Cred ca mediul de lucru de la serviciu seamana foarte mult cu perioada din liceu - pentru ca presupusii "colegi de clasa" erau colegii mei de serviciu. In vis aparea si domnul Bogatu (domnle Bogatu, mi-ar placea sa mai vorbim candva, sincer).
Povestea statea cam asa: din numite motive (nu mi-am dat seama care, nu erau clare in vis) vroiam sa schimb clasa. Sa nu mai fiu la "F" si sa ma mut la "D". Mutarea s-a intamplat atat de repede si nimeni in afara de colegi nu aflase.
Partea amuzanta e ca, desi eram la clasa paralela, nu intelegeam aproape nimic din materia care se preda. Incepusem sa-mi fac griji si la prima pauza m-am intalnit (pe hol cu domnul dirinte Bogatu).
"Ce faci, pleci fara sa anunti? Pai ce vom face cu examenele de la "F"? Stii doar ca am comandat cursuri diferite!"
Vroiam sa-i raspund ca am schimbat clasa pentru ca oamenii nu sunt respectati suficient*, ca suntem luati la misto, ca se sta peste program... lol
...
Pentru ca eu cred ca visele sunt proiectii ale subconstientului, intrebarile pe care mi le pun acum ar fi:
1. de ce domnul Bogatu?
2. de ce liceu?
3. au vreo legatura nemultumirile mele cu ce mi-au povestit prietenii mei la care sunt acum? (sunt in Hamburg si baietii lucreaza la Airbus).
4. cum ar trebui sa vad faptul ca schimbam clasa (in vis) si-mi parea groaznic de rau?
---------
* Programul de lucru la Airbus Hamburg e... parca e gandit de mine.
Se lucreaza 21 x 8 ore/luna sau 20 x 8 ore/luna.
So, tu intr-o luna, in functie de zilele lucratoare din ea, trebuie sa ai lucrate un numar de ore. Poti veni si la 6 dimineata intr-o zi, poti pleca la ora 14 daca simti ca poti recupera.
Numarul fix de ore/luna nu pe zi e catalogat "program flexibil" si de catre baietii mei si de catre sefi.
Oare patronatul roman va intelege vreodata sistemul asta, ideea asta de FAIR-PLAY fata de angajat?

Niciun comentariu: