marți, 21 iulie 2009

Nu putem locui singuri

Lumea se intreaba de ce nu stau singur cu Alina...
Colegii nostri de apartament s-au mutat. Mihai are prietena si acum vor sa se mute impreuna, el stand deja cu un prieten in camera, 3 oameni intr-o camera nu mai incapeau. S-au mutat la doua camere.
Eu cu Alina am ramas singuri pana pe 1 August cand se va muta cu noi sora ei.

Asta e o discutie de azi dimineata cu Mihai, acum "fostul" coleg:

hei
ai uitat ceasul roz
de pe perete
--
salut
da mi-am adus aminte aseara
nu e problema ...
--
il punem bine... cand ai drum in zona
vii sa-l iei
--
cred ca am uitat si trei farfurii
---
poate trece pe la noi intr-o seara
dupa ora 20
oricand
---
cu ti se pare ca am lasat camera
e ok ?
---
nu m-am uitat eu
alina a vazut
totul e ok
oricum, stateam aseara cu alina si ...
ne simteam singuri
i-am zis: ma, parca lipseste ceva din casa
nu cred ca am putea sa stam singuri
---
ne obisnuisem unii cu altii
---
vorbeam cu ea aseara
si-i spuneam ca nu am rezista la garsoniera
suntem singuri
---
da si la noi casa aia e asa de mare ... mi-e mila de razvan ... pana acum stateam 3 in camera acum sta sinur .... chiar vb cu geo aseara cand stateam 3 mai spuneam o prostie mai radeam si adormeam da acum ne bagam noi la somn si el sta singur
---
da, exact

Niciun comentariu: