sâmbătă, 4 iulie 2009

Mircea Daneliuc

Sa stabilim "din startul inceputului" (expresie cu copyright Divertis): sunt un fan al filmelor romanesti. Cum e un film romanesc la TV, ma uit. Alea de pe DVD-urile ziarelor am facut pe dracu'n'patru si le-am luat, chiar daca atunci locuiam nu in tara.
Dar azi...

Sambata, B1 TV, filmul Croaziera de Mircea Daneliuc...
Ma uit la el si imi vine sa bat pe cineva. Cred ca fix pe Mircea Daneliuc.
Am auzit de omul asta ca cica e un tip kul... uite de asta ma lasa rece fitzele de orice fel: cam 99% din lucrurule declarate "kul" mi se par de rahat.
Si filmele lui mircea Daneliuc sunt in lista asta.
Urmariti va rog filmul "Croaziera" si spuneti-mi care ... e subiectul filmului.
Impartiti va rog actiunea in introducere-intriga-desfasurarea actiunii-punctul culminant si deznodamant.... aceste lucruri NU EXISTA in filmul asta. Stam si asteptam ca prostii sa se intample ceva.

Ia mars de-aici ma, am pus "12 monkeys" pe DVD.

Pe Daneliuc il bag in aceeasi oala cu "clasicii" din cartile de romana, pe care trebuia sa-i invatam la scoala, ca apoi sa ne sinucidem... De ce ... avem Baltagul, Moara cu noroc, Plumb, La Vulturi, Moartea caprioarei, Puiul... chiar trebuie sa suferim alaturi de toti descreieratii, sa suportam orice pasa proasta a unui "poet celebru" pentru ca e celebru?
Sunt groaznic de revoltat... si asta numai din cauza lui Daneliuc care mi-a stricat seara (nu, nu m-am uitat la tot filmul, mi-a fost de-ajus 15 minute sa ma enervez teribil). "Croaziera"... oare cati bani si-a luat pe el? Avea oare salariu fix in 1981?
In 1981 mama Alinei avea salariu de 1800 de lei/luna, mama mea avea 3000 de lei/luna... Daneliuc cat si-a luat pentru NONSENSUL asta?

Daca un film poate influenta oameni, sunt curios ce mentalitate au acum oamenii crescuti cu filme de rahat in care nu se intampla nimic... si in 1981 nu prea aveai acces la filme straineze...

Niciun comentariu: