miercuri, 8 iulie 2009

Cum rezolvi problema?

Observ tinerii prin oras si la 80% as vrea sa le trag una peste ceafa... Au un mod de a fi - complet iresponsabil, se poarta foarte urat, vorbesc tare, mananca seminte, etc.
Sa spunem ca au un comportament la limita inferioara a cuvantului "antisocial".
Cum ar trebui sa ma port? De cele mai multe ori as vrea sa-l imping cu capul de geamul tramvaiului pe ala de vorbeste tare la telefon sau asculta muzica tare...
Gandul rau se opreste la expresia "asa ai fost si tu"... dar oare asa am fost si eu?
"Parca nu eram chiar asa" sau eram exact asa?
Si spre rusinea mea, exact asa eram si eu, asa eram si "noi" - prin "noi" inteleg o larga majoritate...
In momentul cand am circulat cu cel putin 2 dube ale politiei (Serbia, Croatia, Germania; aia din Spania nu se pune, ca era de curtoazie :) ) cum trebuie sa reactionez la "tinerii" de 20 de ani care vorbesc tare in autobuze sau se strang jos la scara si braveaza in diferite moduri?
Asa am fost si eu...

Un comentariu:

Red Team Racing spunea...

Eu nu am fost asa...cum rezolv problema ?