marți, 16 iunie 2009

doua din Ziarul Financiar

Am citit doua articole in Ziarul Financiar.
Imi permit sa dau copy/paste si sa comentez putin.

Articolul 1 (da click pentru linkul ZF.ro)
Dau copy/paste din el:
<<„Trebuie doar sa ne uitam pe strada pentru a vedea care este comportamentul nostru de consum. Dupa 50 de ani in care nu au avut avere proprie, romanii inca acopera nevoile de la baza piramidei. Daca in Vest fericirea se masoara in timp liber, acces la cultura si viitorul copiilor, noi inca masuram fericirea in termeni de ceea ce acumulam", spune Iulian Padurariu, managing partner al firmei de consultanta in branding Trout & Partners.>>
Q.E.D.


Articolul 2 (da click pentru linkul ZF.ro)
Citez: <<„Exista un grad ridicat de inertie si de lipsa de informare in conditiile in care la comercianti plata electronica se poate implementa fara costuri prea mari. Exista si o oarecare toleranta fata de comertul stradal, impulsionat nu atat de veniturile mici, cat de lipsa de educatie", a mai precizat consilierul guvernamental. Radoi spune ca trebuie sa se puna accentul pe o crestere a increderii privind utilizarea cardului, dand exemplul Austriei, unde totul a inceput printr-un parteneriat al statului cu o mare banca. Lipsa increderii este unul din principalii factori care franeaza utilizarea cardurilor, in special pentru platile on-line, desi bancile au dezvoltat medii sigure de tranzactionare, care sunt insa putin popularizate.>>
Daca eram omul care a luat interviul si o auzeam pe tanti asta vorbind, i-as fi tras un ziar peste urechi: Bă! Cand ma jupuiti cu acele comisioane de rahat, cand nu pot sa-mi vad soldul ca-mi luat 0,2 RON, cand MA JEFUITI la extrasul de cont, la ce **** va asteptati? NESIMTITILOR!
Nu va merg bancomatele, bag cardul in alt bancomat imi luati comision, cand nu aveti bani in bancomate si vreau sa scot de la ghiseu imi luati comision dublu... despre ce educatie vorbiti?
Am scris AICI si AICI despre peripetiile mele cu bancomatele, bancile si alte alea.
Dupa ca sunteti marlani si fomisti ma mai faceti si prost...
Lipsa de educatie e din partea voastra, PORCILOR!

Niciun comentariu: