sâmbătă, 30 mai 2009

Comunisti

Cunosc cel putin trei oameni de varsta mea sau mai mici care ar avea un potential enorm de a fi tortionari comunisti.
Ma uit la ei, ii ascult si-mi dau seama ca, daca eram in perioada comunista, ei m-ar fi arestat pentru ca ma rad pe cap, pentru ca port bermude sau pentru ca mi-am luat role...
Curentul comunist este... daca maine ar incepe o "fitza" despre comunism, ar fi enorm de multi adepti.
Si oamenii astia cred ca ar fi primii care s-ar "inrola".
Numai PROSTII si LENESII doresc "egalitate", de ce oare???
Trebuie sa-mi pregatesc bocancii galbeni pentru calcat figuri.

o mica idee despre cat de CURVE sunt comunistii:
Lucretiu Patrascanu
Lucreţiu Pătrăşcanu (n. 4 noiembrie 1900, Bacău - d. 17 aprilie 1954) a fost un conducător al Partidului Comunist Român, ministru, avocat, sociolog şi economist. Pentru o perioadă de timp a fost şi profesor la Universitatea Bucureşti.
...
În 1931 este ales deputat din partea Blocului Muncitoresc-Ţărănesc.
...
Împreună cu Emil Bodnăraş, este reprezentantul PCR la negocierile secrete cu PNL şi PNŢ, purtate cu scopul de a răsturna regimul lui Ion Antonescu.
...
În 1946, la Cluj, la un miting ţinut în faţa studenţilor grevişti, îşi începe discursul cu cuvintele „Înainte de a fi comunist, sunt român”. Va fi acuzat de naţionalism burghez şi arestat de proprii colegi de partid în 1948, după care este condamnat la moarte şi executat în aprilie 1954. A fost reabilitat în anul 1968, din ordinul lui Nicolae Ceauşescu.

Executat de colegii de partid, care va sa zica...

Niciun comentariu: