joi, 23 aprilie 2009

Cat de rahat e uneori viata!

Citez un e-mail:
"Avea probleme cu inima. Cred ca si ereditar, de la bunica-mea, dar si de la tigari + bautura. Spre surprinderea noastra, nu avea nimic cu ficatul.... De vreun an avea probleme, respira greu, obosea repede... In ultimele 2-3 luni a fost internat de 3 ori in spital, dar nu a fost nimic grav. Duminica dinainte de paste (12 aprilie), seara, i s-a facut rau tare si l-a dus maica-mea la spital cu ambulanta... pe la 4:30AM maica-mea a plecat acasa, el fiind mai stabil, iar la 5:20 a murit :( "
Treaba se intampla in Vaslui... acelasi Vaslui unde mama mea a fost intrebata daca bea mult, ea nepunand alcool in gura de nu stiu cate ZECI de ani...
Uneori te intrebi daca viata e dreapta... de ce unii scapa cu viata si altii mor? Pentru ca asa le e scris sau pentru ca uneori poti fi declarat "stabil" cand tu mai ai o ora si mori?
Nu stiu a cui e vina, nu ma intereseaza. A baut omul, au fost incompetenti medicii, "atatea zile a avut"... explicatii sunt cu sutele, fiecare satisface pe cineva. Nu trebuie sa cauti vinovati, filozofic vorbind asta nu conteaza acum.
Dar uneori viata e tare de cacat...

Niciun comentariu: