marți, 3 martie 2009

Vanatorul de reduceri

Multi ma catalogheaza zgarcit, eu spun doar ca nu vreau sa iau teapa. Ma deranjeaza gandul ca as putea luua teapa, ca sunt prostit, ca cineva ar putea sa rada in sinea lui gandind "Fraierul! L-am ars!"
De aceea caut cel mai avantajos pret, de fiecare data "verific din trei surse" pana ma decid sa iau ceva.

Cat am stat in Cluj am intrat in magazinul Leonardo si am cumparat o pereche de bocanci. Iarna asta (cat a fost) am simtit lipsa unor perechi de bocanci - chiar a nins si chiar am mers prin zapada si zloata.
Ok, am intrat in magazin si am vazut o oferta buna: pe langa reducerile mari la pretul per produs, mai aveau o oferta: la un produs cumparat, al doilea era la jumatate de pret (jumatate de pret din pretul redus deja!).
Nu am rezistat tentatiei si am luat doua perechi de bocanci (una mie, una Alinei).
Amandoi suntem foarte multumiti, marfa e ok. Alina in sfarsit a gasit o pereche de incaltari in care nu-i ingheata picioarele (pana si in ghetele Timberland ii ingheata picioarele); eu personal, cu astia noi mi-am inlocuit o pereche de bocanci uzati (am luat acelasi brand, aceeasi culoare. :-))
Buun...

Azi citeam niste forumuri si am vazut asta:

Stiati ca Leonardo are adaosuri de pana la 400% ? E si normal sa-si permita sa afiseze reduceri nesimtite. Chiar si dupa aplicarea reducerilor ramane cu un profit considerabil.
Afirmatia e cat se poate de sustinuta. Sunt proprietarul unui magazin de incaltaminte din Galati.
Pot da si cateva exemple. Cizme dama pe care eu le iau de la importator cu 35 Ron (made in china), la Leonardo le gasiti cu 179 Ron, fara reducere.Pantofi barbati care la importator sunt 9 Ron, Leonardo ii vinde cu 45 Ron, cu reducere. Si exemplele pot continua.
Asta inseamna sa ai brand. Poti vinde orice, la orice pret.
--------
Oferta de la Cluj in Bucuresti era: cumperi un produs si al doilea e Gratis, nu 50%.
Bocancii sunt Best Walk. Lumea injura brand-ul asta, totusi bocancii CLASICI mi se par ok. Si chiar ma tin 2 ani!

Niciun comentariu: