vineri, 27 martie 2009

semnele de punctuatie

Cineva spunea candva ca nu va intra nimeni pe blogul meu. Sincer, nici nu-mi pasa cati intra si cati nu.
Asa cum aveam "jurnal" in liceu, acum am blog pentru ca aici imi pun lucrurile pe care vreau sa le recitesc si/sau lucrurile de care am nevoie. Linkul catre site-ul de pus diacritice? E in lista. Cum sa fac textele curbe intr-un pdf? E tot aici... De asta am blog.
Si uneori, dintr-un narcisism teribil, dau copy/paste la mesajele mele pe care le las in alte locuri. Asta pentru ca vreau sa le recitesc candva si sa-mi dau seama daca am fost un bou atunci, daca am evoluat de atunci, daca am scris corect in limba romana, daca am fost coerent in exprimare, etc etc.

Am scris despre regulile de punctuatie intr-un text. Am scris cateva reguli elementare despre cum se pun semnele de punctuatie. Am scris si am sperat ca macar unu-doi oameni vor citi si nu vor mai face greseli.

Nu vin multi la mine pe blog (mi-am pus counter). In cea mai aglomerata zi am avut 40 de "unici". Rahat, nici nu stiu de ce vine lumea, cred ca am lasat linkul pe niste forumuri...
Dar imi creste inima cand vad ca din astia "unici" care vin pe zi (uneori numai 2), macar unul vine sa citeasca despre regulile de punctuatie.
Promit ca am sa fac niste cercetari "de finete" despre reglulile de punctuatie si am sa completez acel post.

Niciun comentariu: