miercuri, 18 februarie 2009

Cum se fura in Romania...

Citat de pe un forum:

Mi-e mi-a aratat unu cum potzi face un purcel de 4 kile de 90 b kile in Juma de ora.Am fost cu ala la piata si am cumparat un purcelus si am mers cu administratorul gospodariei anexa direct la ferma. Paznicul a salutat la intrare.A bagat purelul la grupa celor mici si a insfacat pe cel mai greutz ( cam 7-8 kile ) din grupa si l-a bagat in grupa urmatoare unde era mai subtirel. Din grupa a insfacat pe cel mai mare, cam 18-20 kile si l-a bagat la grupa urmatoare. Unde iar era mic de unde lua pe cel mai voinic si il baga la o grupa mai sus. La urma a insfacat pe cel mai mare din grupa celor mari, l-a legat bine si i-a pus o cirpa cu alcool la nas. Cit am baut un paharel de visinata, porcul dormea dus in portbagaj. La iesire paznicu' ne-a salutat iar militareste. Asa se creste productivitatea!

Niciun comentariu: