sâmbătă, 14 februarie 2009

alo, 112? sau "fuck BCR !"

Cluj, cartierul Manastur, la 6 ore dupa jaful de la Banca Transilvania:

Alo, 112?
Buna seara, ce s-a intamplat?
Am fost jefuit.
UNDE!????
In Manastur, in fatza sediului BCR. Calea Floresti....
CE!?? O masina operativa va veni imediat...

Dupa 2 minute si 15 secunde:
ei: Buna seara, dumneavoastra ati sunat la 112?
eu: Da dom'le, mai vezi pe vreunul pe strada asta?, eu am sunat. AM FOST JEFUIT! Cred ca mi s-au luat 200 de RON si linistea personala pentru 12 ore... AM FOST JEFUIT!!!
ei: Domnule, calmati-va unde sunt agresorii? Au fugit?
eu: Ce fuga nene, agresorul e in fata dumneavoastra: ACEST BANCOMAT M-A FURAT!
ei: Domnule, nu e o gluma buna, stiti ca puteti plati amenda pentru apeluri false, nu?
eu: (ferm) Domnule ofiter! Eu in acest moment nu stiu daca mi s-au furat 200RON sau nu. Considerati asta un apel fals? Daca mi s-ar fi furat 2000 RON sau 3000 RON, maximul sumei pe cre o poti scoate de la un bancomat, zilnic, ati fi avut alta reactie?
ei: Stati putin, cum adica vi s-a furat!?? (deja nervos)
eu: (calm): Am venit la bancomat, am bagat cardul, am facut tranzactia, s-a afisat ca fiind tranzactie reusita, am primit cardul si nici un leu! E ora 11 noaptea, eu nu mai am bani in portofel, am mers JUMA DE ORA PRIN GHEATA (apropos, aveti un primar de rahat in Cluj) ca sa gasesc o farmacie non-stop... si acum sunt si pungasit?? Considerati asta o gluma? E vreo diferenta in situatia mea daca ma fura un om sau acest bancomat? Sunt din Bucuresti, nu cunosc pe nimeni in Cluj, sunt la 30 de minute de hotel, sunt racit BOCNA, nu pot vorbi coerent, cand tusesc ma ia cu ameteli... politie nu vad pe strada.. ce sa fac!?
ei: (calmat putin )Ati sunat la serviciul carduri?
eu: Cu ce? Telefonul meu mai are o liniuta la acumulator, am sunat si asteptat 15 minute pe banii mei, la call center-ul ala de rahat... ma scuzati ca vorbesc urat dar ma puteti intelege? A, da, stit ca farmacia asta non-stop nu are optiune de platit cu cardul? Ce fac acum? Mi s-au furat 200 RON sau nu?
el: Veniti maine la banca si vedeti ce s-a intamplat.
eu: Domnule ofiter, maine dimineata la ora 5 plec din Cluj, am avion platit de firma, nu-mi permit sa-l pierd. Si daca ajung la Bucuresti, credeti ca oamenii aia vor sti ce s-a intamplat in Cluj? Credeti-ma ca nu am cerut chitanta, nu am nici o dovada ca nu am primit banii, nu stiu daca operatia a fost efectuata... CE FAC!?? Ganditi-va ca as fi o batrnica de 85 de ani, racita bocna si cu un preinfarct la activ, as avea cardul de la nepotul meu din Baia Mare, l-a facut sa-mi vina pensia pe el. Ce reactie as fi avut la acest incident????
-------------

Tot ce am scris mai sus e adevarat, cu exceptia telefonului la 112.

Sunt in Cluj, in Manastur, la 6 ore dupa ce a fost jefuita BT, am mers 30 de minute pe jos a gasesc o farmacie deschisa dupa ora 21, mai aveam 5 RON in buzunar, pastilele costau 10 RON, sunt racit BOCNA (am ameteli si cand tusesc imi scot plamanii pe afara), nu cunosc pe nimeni in Cluj, si da, stau la un hotel.

BCR ma .... puncte puncte cu faza asta.
Am bagat cardul, am efectuat tranzactia, m-a intrebat daca vreau chitanta, mi-a dat cardul si nici un ban.
Ce sa fac?? Am stat 15 minute la telefon pe banii mei sa aud robotul de la serviciul carduri... cand in sfarsit a raspuns cineva, mi-a spus ca acea tranzactie figureaza ca eroare si deci nu a fost operata.
Telefonul meu intr-adevar mai avea o liniuta la baterie, daca se descarca cred ca faceam preinfarct de nervi...

FUCK BCR!!
Ma gandesc serios sa schimb contul de salarii de la serviciu. Am sa pun unul de la Raiffeisen.
Da, sunt un vierme pentru acest "imperiu financiar", dar pentru ca ei sunt "imperiu", nu le permit sa ma sodomizeze.

Si primarul din Cluj E DE CACAT! A dezapezit strazile dar nu a facut nimic pe trotuare. Mi-e groaza sa ma gandesc cum va fi maine dimineata, cand se va topi...


P.S.: dupa incident m-am dus la primul chiosc de tigari si am cerut frumos o hartie si un pix.
Foarte amabila doamna, mi-a dat un carton de la un cartus de kent, pe care am scris: "Acest bancomat nu functioneaza. Nu are bani... FCUK BCR!"
Trebuie sa mai specific ca acel bancomat, dupa ce mi-a dat cardul si nici un ban, la 2 minute s-a inchis: "Temporary out of service".
Ma nene, daca vroiam sa scot 3000 de RON? In Cluj, eu din Bucuresti... nu cunosc pe nimeni, bancomatul se inchide... va dati seama?
A, dupa ce s-a inchis si "temporary out of service", la 15 secunde s-a reboot-at: adica astepta alti fraieri de care a rada.
Si nu e prima oara cand patesc asta, s-a mai intamplat in Crangasi... atunci vroiam sa scot 600 RON... aceeasi poveste a fost.
E vineri 13 sau FCUK BCR!!!???

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nefericita intamplare:( app. este data o lege cu privire la deszapezitul trotoarelor...fiecare agent comercial sau persoana fizica are obligatia de a-si indeparta zapada din fata...