duminică, 18 ianuarie 2009

Ce bine ca mananc acasa!

“La Mama” daţi in judecată

Cinci clienti au dat in judecata lantul de restaurante "La Mama"

* lantul de restaurante "La Mama" este acuzat neglijenta in serviciu si atentat la sanatatea publica
* ANPC a demarat o investigatie in acest caz
* cei cinci clienti cer daune morale in valoare de un (1) leu
* unul dintre reclamanti a fost amenintat telefonic de seful restaurantului "La Mama" din Piata Alba-Iulia, Nicolae Moldoveanu

Cinci clienti au dat inscris pe rolul Tribunalului Bucuresti o actiune impotriva lantului de restaurante "La Mama", cerand daune morale de un leu. Actiunea in cauza a fost demarata in urma unui eveniment intamplat in seara zilei de 12 ianuarie 2009, cand un grup de cinci bucuresteni a luat masa la restaurantul mai sus amintit, aflat in zona Piata Alba-Iulia.

"Toti cinci am comandat personalului din restaurantul "La Mama" mai multe feluri de preparate printre care si cinci ciorbe. Dupa ce ne-au fost aduse la masa, fiecare dintre noi am inceput sa servim preparatul, insa in ciorba taraneasca comandata de prietenul meu s-a gasit un muc de tigareta (chistoc). Dupa socul avut initial, am incercat sa cerem explicatii personalului din restaurantul cu pricina, insa toti au inceput sa ridice din umeri. Dupa aceste momente jenante, sefa de sala a inceput sa insinueze ca ar fi fost totul premeditat de catre noi. Evident, nu s-a putut justifica acest aspect, in cele din urma transmitandu-ne ca nu e un capat de tara si ar fi inteles daca era doar un fir de par sau vreun capat de ata. Insa, prezenta mucului de tigara i s-a parut neverosimila si a incercat sa ne ofere toata masa gratis. Am refuzat si ne-am achitat nota – in ciuda faptului ca nimeni dintre noi nu a mai servit nimic", sustine Titus Somesan, unul dintre reclamanti.

"In restaurant s-a creat rumoare si printre ceilalti clienti si asa seful restaurantului a catadicsit sa ne transmita telefonic (prin mobilul sefei de sala) sa nu mai facem atata tevatura, sa ne bagam mintile in cap si sa ne intalnim sa stam de vorba, ca ne va rezolva el. Deoarece nu a reusit sa ne intimideze i-am transmis ca ne vom intalni in instanta, aspect pe care l-am materializat in prezent", a mai spus reclamantul.

De asemenea, a fost depusa o reclamatie cu privire la calitatea preparatelor vindute clientilor in restaurantul "La Mama" si la sediul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC). Oficialii ANPC ne-au transmis ca in urmatoarea perioada vor demara un control complex la restaurantul "La Mama", vizand si alte nereguli semnalate de catre mai multi consumatori. Reclamatia depusa la ANPC poarta numarul 646 din 13 ianuarie 2009.

In continuare, partile vatamate (cei cinci clienti reclamanti) si-au angajat un avocat si au dat in judecata lantul de restaurante "La Mama" cerand in instanta daune morale de un leu. "Vom incerca prin intermediul instantelor de judecata sa obligam lantul de restaurante "La Mama" sa nu mai puna in pericol sanatatea bucurestenilor. Este infiorator si regretabil ca asa ceva se intampla in 2009 si intr-o capitala europeana. Dar trebuie subliniat si faptul ca la ora actuala, in Bucuresti nu exista un laborator de analiza specializat pentru probele culese de reclamanti, ce se iau la lupta cu cei ce le-au incalcat un drept. Practic, se pierd probe importante intr-un astfel de caz, iar vinovatii pot continua la infinit cu neglijenta si lipsa de respect fata de consumatorii romani", a conchis Marius Iorga, avocatul celor cinci reclamanti.

Niciun comentariu: