luni, 8 decembrie 2008

Moinesti, Bata, Killtec

1. Moinesti: prietena mea are niste neamuri in Moinesti. Simpatici oamenii, chiar foarte de treaba. Domnul Chirea e pensionar acum, a fost carmanger. Nene, face omul niste preparate din carne... te faci gras numai din miros.
Dar nu despre asta vroiam sa scriu... Vroiam sa scriu despre VINUL omului...
Eu nu prea beau de felul meu. Adica, imi place berea, vinul, dar in limite rezonabile (una maxim doua beri pe saptamana).
Ieri a adus Alina 3 litri de vin de la Moinesti... am baut un litru fara sa-mi dau seama!
Foarte bun vinul. SI nici nu te doare capul!, sa citez o reclama. :-)

2. Bata: vroiam o pereche de pantofi simpli. Atat se simpli port incat ii caut fara nici o cusatura, daca s-ar putea. Nu zorzoane, nu "bate" (:-)) nu capse, cleme, tinte, pinteni: SIMPLI.
Gasesc foarte greu asa ceva si cand am observat in vitrina la Bata (in Praga) o pereche, nu am mai stat pe ganduri. Nu au costat foarte mult, dar nici foarte putin... ceva la limita superioara admisa de mine pentru o pereche de pantofi. :-)
Ii am de doi ani, i-am purtat cateva luni (>7) si... nu voi mai lua niciodata Bata.
A inceput prin a se dezlipi talpa. Bine ca era cusuta asa ca procesul s-a oprit la cusaturi. I-am lipit cu prenadez (am scris povestea cu prenadezul) si de atunci nu mai au nimic. Dar azi... intra apa in ei.
Ba Bata, ba! Da-o-n puncte-puncte! Ce pantofi faci ma!??

3. Cu ocazia asta mi-am adus aminte si de "adidasii" mei Killtec.
Acm vreo 10 ani am vrut sa-mi iau o pereche de "adidasi" mai de firma decat ce aveam eu (Clujana adica). Si din toate vitrinele din Iasi mi-au facut cu ochiul o pereche Killtec (destul de scumpa de altfel) .
Mi i-am luat si am fost foarte bucuros pana cand cumnatul meu Titus mi-a spus: "in doua saptamani se vor rupe". Am ras atunci, dar dupa o luna i-am dat dreptate...
Fuck Killtec! :-)

Asta e tot pe azi, si stiu ca am scris cam naspa.

Niciun comentariu: