duminică, 21 decembrie 2008

de ce am manusi de box

Povestea manusilor de box si a sacului din garaj o las pe alta data, eu vroiam sa scriu doar ca am sa pun o poza pe sac: Dan Pisu.
Ma uit pe Realitatea la emisiunea lui de gatit, caltorii... nici nu mai stiu ce fel de emisiune are. Ma rog, e emisiune in limba romana, pentru romani, data pe un post romanesc.
Eu inteleg fitzele si pompa de doi lei, dar cand aud: "sos de stridii", "aceto balsamico" (otet ba boule!), "campionat de pouring" (adica de turnat bere in pahar ba!) si alte cuvinte din astea, imi vine sa... mai du-te-n mata ma, PISHULE!
Nu mai spun de fazele de tipul: "pieptul de rata se prajeste NUMAI pe o fatza, ca nu stiu ce ca nu stiu cum... apoi se intoarce pe partea cealta pana e bine facut."

P.S.: nu stiu de ce, cred ca pentru fitosi, "aceto balsamico" are gust mai bun decat otetul din vin... nu?

Niciun comentariu: