sâmbătă, 6 septembrie 2008

bai, ne vreti sau nu ne vreti!???

Stateam zilele trecute pe net si frecam menta (ca de obicei).
Mi-a sarit in ochi o reclama la una din bancile de aici... aveti poza atasata.
Ma insel eu sau steagul de pe fatza tipului din reclama e al Romaniei? Sau al Chad-ului? (cautati pe google cum arata steagul Chad).
So, Chad sau Romania? Cine era targetul reclamei HSBC?
Daca ma iau dupa culoarea omului, vreau sa pun o intrebare englezilor:
Ba, ne vreti sau nu ne vreti!???
M-am plictisit de toate rahaturile astea, "noi reguli pentru romani si bulgari" dar daca vrei sa te angajezi pe santiere, protectia muncii e scrisa in limba romana. Si pentru alte examene si calificari, textele de invatat sunt in limba romana...
dar cand vrei sa obtii niste alte hartii care sa te ASIGURE de sederea ta aici, esti respins politicos...

P.S.: Am cautat special pe net sa vad cum arata lumea in chad. AICI.

Si P.S.2: cum sa
nu ne confunde americanii, daca steagurile tarilor seamana? :) Cum sa nu creada ca Romania e in Africa? Se uita la steag si spun: nu-l cunosc de undeva? Africa, nu? YEEE!! Mi-am amintit! E o tara din Africa!

Niciun comentariu: