miercuri, 27 august 2008

un mail mai vechi

Blogul asta a inceput pentru ca nu mai vroiam sa trimit spam listei mele de adrese de la yahoo. :)
Asta e tot un mail din ala... a fost scris in jur de 15 iulie:

Yo!
Nu stiu pe cine stresez, dar cand am sa mai scriu prostii (mai intotdeauna banuiesc) am sa incerc sa subliniez in subiectul e-mailului, sa marcati SPAM. :)

Vroiam sa va mai povestesc cateva lucruri.
1. E sezonul reducerilor! Peste tot sunt reduceri, preturi taiate, preturi mici, etc.
Cea mai tare "smecherie" e sa te duci intai la rafturile "Under 5 pounds". Daca iti gasesti ceva e bine, daca nu, te muti la "under 10 pounds" si daca nu si nu, "under 20 pounds" ar putea sa te satisfaca.
Eu nu am gasit nimic sa-mi vina la "mai putin de 5 lire" (Alina cred ca-si facea garderoba pe 3 ani), in schimb am reusit sa-mi cumpar o pereche de pantaloni de la "mai putin de 10 lire".
Daca va mai aduceti aminte de pantalonii mei lungi maro (ca numai pe aia ii aveam!), am gasit o pereche IDENTICA la forma. YUPIII!! Imi placea mult croiala S.Oliver, in UK nu exista brand-ul asta (sau poate nu aici)... Ajunsesem sa scriu pana si la firma mama, sa le dau "serial number-ul" de la pantaloni, poate mai au model croit la fel... (oricum, pe site-ul S.Oliver la adresa de expeditie nu este trecut si UK.)
Dar ieri... YES!! Am intrat intr-un magazin de reduceri si am vazut pantalonii... eu daca vad in vitrina pantaloni URIASI, imi dau seama ca e rost sa gasesc ceva... si am gasit!
Nu sunt "brand", dar au fost 7 lire, material de vara. Fain, mai ales ca englezoii astia nu prea au in magazine marimi... eu am in talie 108cm. hi hi
Bun. Daca ma tin 3 ani, ca S.Oliver, as fi mai mult decat fericit.

2. Azi m-a sunat Paul Swainson... e Art Director la firma aia unde mai aveam eu colaborare: Royal College of Nursing... M-a sunat sa-mi spuna ca mai are o zi de lucru pentru mine (e freelance, pe perioadele cand sunt super aglomerati sau le pleaca oameni in concediu).
Salariul pe zi este de 130 de lire (din care 20% e impozit).
Am scris asta pentru ca... jubilam acum ce putere are lira. In conditiile in care stau eu (adica nu ideale), o zi de munca inseamna un sfert de chirie... sau un obiectiv foto... sau o "libertate" de a ajunge pana la Paris (60 de lire e biletul dus-intors, cu Eurostar).
Omul m-a intrebat de fapt daca am timp, daca vreau sa ma duc: WHAT? "Man, I will ALWAYS have time for you, I don't want to lose this contact so I will always make the time to help you!" Si el a ras: "Oh, don't worry about that. You are on the list" (sau ceva de genul). Bun asa.
Acum ca nu am job si nu ma suna nimeni (desi aplic ca nebunul), topaiam de fericire ca am sa mai castig 100+ de lire... Apoi, la o gandire mai rece, observ ca salariul e de 2000 - 2200 de lire pe luna. E super, e un salariu de englez... Dar stiti cat costa gradinita copilului (daca as avea unul)? 35 de lire pe zi. Am mai citit forumuri de romani... 35 de lire, PE ZI??? Si 2000 de lire e cotat un salariu cat de cat bun?? (nu toata lumea e manager, si nu uitati ca minimul e 883 de lire).

Cam asta ar fi pe scurt...
Cristi. :-)

P.S.: pentru ca banii din ziua in care voi munci nu erau in calcule, am doua variante de a-i folosi: a) sa-mi iau un obiectiv nou pentru camera, un "zum" b) sa ma duc la muzee cu ei, ca deja bat la ochi... stau de 8 luni aici si nu am fost la nici unul... Ce sa fac??

Niciun comentariu: