sâmbătă, 23 august 2008

linkul zilnic - Lambrini

Lambrini e un fel de vin foarte slab si foarte ieftin, care se vinde in UK. Nu am cumparat pana acum, dar am cumparat Lambrusco - care e ceva asemanator. Pe sticla scrie ceva de genul "vin oprit din fiert" = un fel de must cu putin alcool... E foate fain la gust, plus ca, eu care ma imbat de la 2 beri, am baut 1 litru si nu aveam nimic. :)

Site-ul mi se pare facut ca un mesaj subliminal. "Uite ce fain e sa bei", ceva de genul...
Nu neg, site-ul e amuzant si placut, fetele sunt faine, video-urile sunt distractive...

Totusi, ce spuneti daca s-ar face reclama atat de "amuzanta" si la vodca sau whiskey??
Si ne mai intreb de ce englezii beau in halul in care beau...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ti se pare ok sa-mi faci pofta de bautura (chiar slaba) in timpul programului de lucru ? Sabotorule !